Co od Vás očekáváme?
- Péči o naše stávající zákazníky, udržování dobrých vztahů s nimi, a to vše prostřednictvím telefonu, emailu, případně chatu
- Identifikaci a posouzení současné potřeby zákazníka
- Kontakt stávajících zákazníků s cílem informovat je o našich produktech, zodpovídání dotazů ohledně našich produktů a souvisejících poskytovaných služeb
- Aktualizace informací o zákaznících v interní databázi
Co budete potřebovat?
- Alespoň částečnou zkušenost jako zástupce společnosti nebo jiná role prodeje / služeb zákazníkům
- Vynikající komunikační dovednosti se zákazníky alespoň po telefonu
- Naučit se vše o našich produktech a službách, a poté všechny informace poskytnout našim zákazníkům
- Být trpělivý, empatický a vášnivě komunikativní
- Znalost práce v CRM systémech, případně vůle se nechat zaškolit
Proč se Vám u nás bude líbit
- Jsme menší a pohodový kolektiv, jdeme za stejným cílem, a tak k sobě i přistupujeme
- Pokud přijdete s dobrým nápadem, rádi ho zrealizujeme
- Dostanete veškeré vybavení pro svou práci, včetně mobilního telefonu s firemním tarifem
- Pracovní doba na částečný nebo plný úvazek
- Dostanete dostatek času pro sebevzdělávání a seberozvoj
- Možnost pravidelných hodin angličtiny
- Stravenky jsou samozřejmostí
- Posilovna přímo v budově
- 5 týdnů dovolené
Zaujala Vás pozice?
Zavolejte nám nebo napište